Kom igång med träningen

Innehåller affiliate-länkar

Gör det med Olga

Som jag berättade imorse så ville jag verkligen inte till gymmet idag, kroppen sa verkligen ifrån samtidigt som jag vill klara mitt veckomål med minst 3 träningspass i veckan så det är med en stor lycka och lättnad blandat med stolthet att jag gjorde de, jag genomförde passet, det gick bra och jag är verkligen sååå nöjd.

Jag och mamma är båda två nybörjare på gymmet, tidigare så har jag gått till gymmet för att springa på löpbandet eller ge järnet på crosstrainer och kanske sitta i någon enstaka maskin någon gång bara för att testa, mest mage, dem andra grejerna, vikter och stänger och allt vad det nu heter har varit helt främmande i mina ögon, läskigt, sånt som bara sånna människor som lever på gym, är vältränade och andas muskler kan använda, hör ni vad fördomsfull jag har varit mot mig själv?
I vilket fall. Min mamma har en helt fantastisk bok som vi går efter som heter Olgas omstart, en bok med mattips, peppande ord, viktiga lärdomar och framför allt en massa bra träningstips och tre månader med planerade träningsprogram, allt enkelt och perfekt beskrivet för nybörjare som mig. Nu är vi inne i månad två och allt flyter på och jag ser som sagt resultat. I love it!

Under dagens gympass körde vi:
• Uppvärmning: 10minuter/ löpning

• 20x3 höftlyft
• 15x3 rodd med stång
• 15x3 rodd på bänk
• 8x3 knäböj på bänk
• 6x3 armhävningar

Ett riktigt bra pass, lätt och perfekt för idag!

Gillar

Kommentarer

Instagram missjohansson92Instagram missjohansson92Instagram missjohansson92Instagram missjohansson92Instagram missjohansson92Instagram missjohansson92